- Hakki Pilke štípací automaty na dřevo
- TracLift čelní nakladače
- McHale lisy, baličky píce
- Quicke čelní nakladače
- Kongskilde dopravníky, čističky obilí
- Čistička obilí
- Dopravníky obilí
- Dopravníky obilí mechanické
- Dopravníky obilí mechanické šnekové
- Dopravníky obilí mechanické šnekové převozné
- Dopravníky obilí mechanické víceúčelové DGA
- Dopravníky obilí mechanické žlabové DTA
- Dopravníky obilí nasávací
- Dopravníky obilí nasávací SUC-E
- Dopravníky obilí nasávací SUC-TR
- Dopravníky obilí nasávací SupraVac 2000
- Dopravníky obilí tlačné
- Předčističky obilí
- Tepelné zdroje
- Ventilátory
- Zemědělská technika
- Náhradní díly
- Baterie do traktoru
- Baterie trakční
- Blatníky na traktor
- Hračky traktory
- Hydraulika traktoru
- Kanystry
- Kardanové hřídele
- Maziva, oleje
- Náhradní díly na pluh
- Nářadí dílna
- Nemrznoucí kapaliny
- Pásy do lisů
- Sedačky do traktoru
- Sedačky do vysokozdvižných vozíků
- Svářečské potřeby
- Světla, majáky na traktor
- Traktorové barvy, laky
- Třetí body
- Trysky do postřikovače
- Vzduchové brzdy
- Zpětná zrcátka na traktor
Nasávací pneumatické dopravníky obilí poháněné traktorem typ SUC-T a SUC-TR
Nasávací pneumatické dopravníky obilí řady SUC-T jsou nesené v tříbodovém závěsu traktoru a poháněné jeho vývodovým hřídelem. V nabídce jsou dva modely.
|
Výrobní program firmy Kongskilde zahrnuje také modely SUC-TR s podvozkem a výložníkem – jsou k dispozici ve třech různých velikostech s přepravní výkonností až 64 tun za hodinu.
|
Nasávací pneumatické dopravníky obilí Kongskilde typu SUC-T jsou konstruované pro pohon vývodovým hřídelem traktoru, nesené v tříbodovém závěsu, který umožňuje jejich transport i bez demontáže náhonu. Dopravník je tak nezávislý na pevném zdroji elektrické energie, takže může být používaný v podstatě kdekoliv. Dopravníky SUC-T jsou vyráběné ve dvou velikostech
s výkonností do 33 tun za hodinu.
SUC-TR s podvozkem a výložníkem je určený pro přímé připojení k traktoru, a je proto zvláště vhodný pro nakládání přívěsů přímo na poli, ze skladovacích hal nebo sil. S bravurou mistrně zvládne také všechny ostatní úkoly, při kterých je vyžadovaný flexibilní a výkonný dopravní systém. Řadu SUC-TR tvoří tři modely různé velikosti s přepravní výkonností až 64 tuny za hodinu.
Nasávací pneumatické dopravníky obilí poháněné traktorem typ SUC-T a SUC-TR:
Nasávací pneumatické dopravníky obilí SUC-T a SUC-TR
|
Rozměry | SUC 300T* | SUC 500T* | SUC 500TR* | SUC 500TR** | SUC 700TR** | SUC 1000TR** |
---|---|---|---|---|---|---|
A | 1355 | 1360 | 2100 | 2100 | 2100 | 2460 |
B | 1440 | 1900 | 2130 | 2130 | 2550 | 2780 |
C | 515 | 360 | 1690 | 1690 | 1690 | 2090 |
D | 670 | 570 | 2870/3840 | 2870/3840 | 2985/4395 | 3010/4420 |
E | 995 | 820 | 3620/4590 | 3620/4590 | 3635/5045 | 3660/5070 |
SUC 500/700/1000 TR: U těchto modelů lze ramena podvozku otočit o 180° – tím se sníží výška dopravníku o 110mm.
*) Otáčky vývodového hřídele 540 1/min.
**) Otáčky vývodového hřídele 1000 1/min.
Technická data nasávacích pneumatických dopravníků obilí poháněných traktorem typ SUC-T a SUC-TR:
Technická data | SUC 300T | SUC 500T | SUC 500TR | SUC 500TR | SUC 700TR | SUC 1000TR |
---|---|---|---|---|---|---|
Požadovaný výkon na vývodovém hřídeli, PS/kW | 45/34 | 65/48 | 65/48 | 65/48 | 85/62 | 120/90 |
Otáčky vývodového hřídele, 1/min. | 540 | 540 | 540 | 1000 | 1000 | 1000 |
Rozměry hřídele na straně traktoru | 1 3/8” 6 drážek | 1 3/8” 6 drážek | 1 3/8” 6 drážek | 1 3/8” 21 drážek | 1 3/8” 21 drážek | 1 3/8” 21 drážek |
Hmotnost, kg | 350 | 595 | 820 | 730 | 770 | 1050 |
Výkon ventilátoru, max. vzduchu m3/h | 1800 | 2000 | 2000 | 2000 | 2000 | 2000 |
Typ dopravního potrubí | OK/OKR | OK/OKR | OK/OKR | OK/OKR | OK/OKR | OK/OKR |
Průměr dopravního potrubí, mm | 160 | 160 | 160 | 160 | 160 | 160 |
Doprava obilí s vysokým podílem prachových částic:
Systém odloučení prachu pro SUC 1000 TR:
Také pro dopravník obilí Kongskilde SUC 1000 TR lze dodat systém pro odloučení prachu.
Tento systém používá prachový cyklón, který je samostatně namontovaný na nasávací pneumatický dopravník. Prach se odvádí do zásobníku, který je nutné po cca 60 až 100 tunách vyprázdnit.
Tento systém pro odloučení prachu lze dodat jak k novým, tak starším dopravníkům typu SUC 1000 TR.